21 Ocak 2009 Çarşamba

İbrahim Kızıl'ın Açıklamaları


Açıklamaların tamamı şurda.. Kısaca özet geçersek; "3.5 milyon dolar istedim.. Sonra 1,5'a indim, Fenerbahçe ise 500 bin dolar veriyor, vermezsen sezon sonu bedavaya alırız diyor.. Böyle şey olmaz.. Ben nereye istersem Bekir oraya gider.. Bundan sonra Bekir'i Galatasaray'a, Beşiktaş'a bedavaya veririm ama Fenerbahçe'ye vermem.."

Oyuncunun sözleşmesinin sezon sonunda bitmesine rağmen 1,5 milyon dolar istenmesine bir lafım yok.. Bekir sezon sonuna kadar Gaziantepspor'un futbolcusudur ve İbrahim Kızıl isterse 10 milyon dolar fiyat biçer oyuncusuna.. Benim takıldığım nokta İbrahim Kızıl'ın, Fenerbahçe'nin oyuncu ile sezon sonunda anlaşmak için girişimlere şimdiden başlamış olmasına vermiş olduğu tepkidir.. Dünyada geçerli olan transfer yönetmeliklerine göre " sözleşmesi sezon sonunda bitecek bir oyuncu ocak ayından itibaren istediği takım ile görüşme hakkına sahiptir.." Hani Bosman filan.. Hal böyleyken buna bu kadar dellenmenin bir alemi yok.. Ha oyuncu senin için çok önemlidir -ki öyle diyor Kızıl- yaparsın teklifini, uzatırsın oyuncunun sözleşmesini.. Sonra 500 bin dolar teklifle gelene de "hadi canım git bi çay koy sen" dersin.. Bu kadar basittir yani..

"Ben nereye istersem oraya gider" ne demektir bir kere? Mafya mısın sen? Bekir, senin istediğin kulübe gitmek istemezse ne yaparsın? Bakkal zihniyetiyle nasıl kulüp yönetirsin? Birisinin tek tek bu soruları sorması lazım bu adama..

"Bekir'i Galatasaray'a,, Beşiktaş'a bedavaya veririm, Fenerbahçe'ye vermem" e değinmiyorum bile.. Neresinden tutsan elinde kalır..

Not: Bu arada Fenerbahçe'den de bir açıklama gelmiş..

1 yorum:

  1. Gaziantep baskanina denilebilecek birsey yok zaten de, Fenerbahce kulübünün yaptigi aciklama da fazla hamasi ve seviyesiz bence.

    YanıtlaSil