18 Mart 2009 Çarşamba

Sadettin Saran


Sadettin Saran Mayıs'taki kongrede aday olabileceğini açıklamış bugün.. Sadettin Saran'ın, Aziz Yıldırım'ın yerine geçmek istediği açık ve net bilinen bir şey zaten.. Adaylığını açıklaması da gayet normal bir durum bence.. Normal olmayan basının verdiği tepki.. Haberi okuduğum kaynakların hemen hepsinde "Fenerbahçe karıştı, karışacak" başlaıkları var.. Eğer karışıklıktan kasıt, kongrenin başabaş geçeceği, camianın ikiye bölüneceği ise ben buna inanmıyorum.. Zira Sadettin Saran'ın, Aziz Yıldırım'a hala rakip olabileceğine inanmıyorum.. Belki Fenerbahçe de başka bazı kulüpler gibi taraftar gruplarının elinde olsa veya bu grupların seçimlerde önemli rolü olsa, bu durum değişebilir ama mevcut şartlarla Aziz Yıldırım istediği sürece başkan olarak kalacaktır..

Sadettin Saran'ın, Fenerbahçe ile ilişkisini Cem Uzan-Galatasaray ilişkisine benzetiyorum şahsen.. Pek güvenilir gelmiyor bana.. Belki biraz ağır olabilir ama, kendi menfaatlerini Fenerbahçe'nin üstünde tutabilecek bir adammış gibi sanki.. Kısacası Fenerbahçe'nin başkanı olmasını istemem.. Zaten olması da zor ya..

3 yorum:

  1. hersey bir tarafa, Hülya Avsar gibi bir bünye ile ayni yastiga baskoyabilmeyi icine sindirmis bir adamin bu kulübte isi cok bence... Ali Sen bir, Saran iki; sayet gelirlerse Fenerbahceliligimi askiya almama neden olacak iki kisi...

    YanıtlaSil
  2. Beschastnykh olayı, sonra zamanında bonservisine sahip olduğu bir oyuncunun(ismini tam hatırlamıyorum ama Mehmet Yılmaz olabilir) Fenerbahçe ile anılmasından sonra, aynı oyuncuyu Galatasaray'a teklif etmesi gibi vukuatları var kendisinin.. Bu adamdan hazzetmiyor olmamın asıl sebepleri bunlardır.. Tek kusuru Hülya Avşar olsa, "hadi adamın özel hayatıdır" geçerim ama hal böyleyken kulüpten bile içeriye sokulmaması gerekir..

    YanıtlaSil
  3. aziz yıldırım karşısında bir başkan adayı göremiyorum ancak sadettin saran aziz yıldırım ne zaman başkan adayı olmazsa belki o başkan olabilir eğer olmazsa tabii yoksa hayal gibi

    YanıtlaSil