21 Mart 2009 Cumartesi

Bursaspor 2-1 Fenerbahçe


Maçın tamamını izleyemedim.. Özetini izledim, bugünkü gazeteler baktım, o kadar.. Anladığım kadarıyla Kocaelispor maçından pek bir farkı yok.. Bu sezon da bitmiştir artık.. Mevcut kadronun kalitesizliğiyle bu sezondan umudum yoktu, sezon başında bunu söylediğimde bana "çok karamsarsın" diyenlere de ayrıca selam olsun..

Yazık tabii.. Yani başka da söylenecek bir şey yok.. Şu takıma gönül verenleri, her koşulda "Fenerbahçe" diyenleri, maddi, manevi, elinden geldiğince destek olmaya çalışanları "Fenerbahçe budur" diye kandırmak ayıptır..

Hayır yani, bu takım Fenerbahçe filan değil, ben kabul etmiyorum Uğur'lu, Selçuk'lu, Deniz'li, Wederson'lu bir Fenerbahçe'yi.. Maçın üstünden bir gün geçti, hala sinirim yatışmış değil.. Aklıma geldikçe de kontrol edemiyorum kendimi, terbiyesiz bir insan oluyorum kendi çapımda.. O yüzden kısa kesiyorum.. Allah hepimize akıl, fikir, ve sabır versin..

1 yorum:

  1. Esas üzücü olan ise gelecek sezon icin de ümitli olmayi gerektiren hicbir neden yok...
    Saniyorum Aziz Yildirim yönetimin genel futbol akliyla ilgili bir sikinti var...

    YanıtlaSil